vineri, 17 aprilie 2009

Si-au prins antenele in virgule

Antena 2. De Florii. Invitata - Floarea Calota. Emisiune deosebit de interesanta pentru iubitorii de folclor, care au putut afla o gramada de amanunte din viata cantaretei. Mie mi-a placut emisiunea in ansamblul ei. Mai putin virgula dintre subiect si predicat din formularea "Cantecul, e viata". Pai chiar asa, domnilor antenisti? Cum va lasa inima sa scrieti asa o bazaconie pe ecran? Ca doar la emisiunile dvs nu se uita numai analfabetii. Si chiar mi-e greu sa inteleg unde ar fi putut fi dificultatea. E un subiect simplu, format dintr-un singur cuvant, si un predicat la fel de simplu. Si o regula care se invata in primele clase. Nu se pune virgula intre subiect si predicat. Macar formularile simple sa le scriem corect. Daca ar fi fost vorba de un subiect format din mai multe cuvinte, nu mai aveam pretentii. Deja ceream prea mult.
Intrebare de baraj. Fie enuntul urmator: "Cantecul pe care l-am mostenit de la parinti si cu care am crescut, e viata mea". Virgula inainte de "e" a fost plasata corect sau nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu