vineri, 17 aprilie 2009

Scaparea de seara

"Adevarule de seara", continui sa ma uimesti cu trimiterile in neant si cu mesajele identice de la cititori. Ai naibii cititori trasi la indigo! Nu inteleg de ce e atat de greu sa inventezi patru mesaje diferite de la cititori. Si nu inteleg rostul rubricii "Mesaje de la cititori". E cam expirata si e cam la fel cu telefoanele "in direct" de la telespectatori care suna in cadrul emisiunilor inregistrate.
Te uiti si tu ca omu' la o emisiune care nu e in direct si te intrebi cand au inregistrat aia emisiunea. Deduci ca au inregistrat-o, sa zicem, intr-o zi, la o anumita ora. Apoi te intrebi cum dracu' a aflat telespectatoru' devotat ziua si ora, de i-a sunat pe aia sa ii felicite sau sa participe la vreun pseudoconcurs, ca doar nu se dadea in direct emisiunea sa vada ala si sa sune. E logic ca se suna din spatele studioului. E adevarat ca doar batranu' TVR mai face d'astea sau Mircea Radu, dar de la inovatorul "ADS" nu ma asteptam sa ne considere asa fraieri si sa se dea si de gol ca isi inventeaza propriile mesaje de lauda. Ca sa nu mai zic ca sunt numai mesaje de lauda:


Cum spuneam, "Adevarul de seara" e consecvent in a ne da pe prima pagina titluri-trimitere in neant. Sunt la a doua abatere, ceea ce ma face sa cred ca e posibil sa fie vorba despre teste pentru cititori. Cine gaseste articolul despre care scrie "ADS-ul" in prima pagina e cititor fidel si e lasat sa dea mesaj la rubrica "Mesaje de la cititori".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu